Son yazılar

Welcome to Hukuk Forum Sitesi - Hukuk ve hayata dair her şey!. Please login or sign up.

25 Kasım 2024, 07:58:54

Login with username, password and session length
Üyeler
Stats
  • Toplam İleti: 8,886
  • Toplam Konu: 4,420
  • Online today: 534
  • Online ever: 648
  • (29 Eylül 2024, 09:37:03)
Çevrimiçi Kullanıcılar
Users: 0
Guests: 467
Total: 467

satıcı ürünü iade almıyor ne yapmalıyım ?

Başlatan deliyürek1, 16 Ekim 2015, 18:37:23

« önceki - sonraki »

deliyürek1

Merhabalar, internetten bir ürün aldım ve beğenmedim.hiç kullanılmadı açılmadı ama firma yetkilisi kargoyu siz ödeyeceksiniz diye bir ağır üslüpla konusuyor,bende yasal hakkımı ve sözleşme maddelerini hatırlattım bu seferde size güvenmiyorum ürünü açmışşınızdır içeriğini değiştirmişin diyerek iftira attı ve ürünü almayacağım diyor son attığı mesaj şu şekildedir.

''Ürünü zahmet edip göndermeyim. Ürünü teslim almayacağız. Dilediğiniz yere de başvurabilirsiniz. Biz gerekli savunmayı yaparız rahat olun. Gerekirse pire için yorgan yakılır. Ürünün kapağını açıp içini değiştirdiğinizi düşünüyorum. Bu sebeple iade alma yada değiştirme şansım yok''

şimdi yapmam gereken nedir,ürünü kargolamalı mıyım ?yoksa kargolamadan tüketici heyetine mi başvurmalıyım? Birde satıcı ürünü teslim alıp ambalajını açar iftira ederse diye ürünü video çekerek kargolasam kanıt olarak geçerli mi ?tavsiyeleriniz nelerdir,ürün saç toppik idir.lütfen yol gösterin teşekkürler.

kilimanjaro

Merhabalar. Firma yetkilisiyle yapmış olduğunuz yazışmaları da ekleyerek doğrudan tüketici hakem heyetine müracaat edebilirsiniz; zira satıcı göndereceğiniz kargoyu teslim almayacağını söyleyerek böyle bir girişimin boşa kürek çekmek olacağını aşikar etmiş. Allah kolaylık versin...
Yasal haklarınızı en üst seviyede koruyup kullanabilmeniz için önemli gördüğünüz konularda mutlaka profesyonel destek almanız, bu anlamda bir avukatla anlaşmanız kesinlikle tavsiye edilir.